Bir gün vatandaşın biri bana tahammül seviyen çok yüksek demişti. O gün bugündür, bu cümle kafamda dönüp duruyor ve nedense bir türlü o vatandaşla aynı fikirde olamıyorum. Bazen, sokakta yürürken, sadece benden yavaş yürüdüğü için insanlara tekme tokat dalasım geliyor. Hayatımda olumsuz şeylere sebep olan insanların ölmesini geçiriyorum aklımdan. Ortamda muhabbet sarmadıysa, hemen çekip gidesim geliyor ya da dostlarım beni bir hafta aramasa kendileriyle bir daha görüşmeme kararı alabiliyorum mesela. Bazen insanlar bana birşeyler anlatırken kısa bir süre sonra anlatılanları dinlememeye başlıyorum. Dinliyormuş gibi gözüküyorum ama kafam çoktan başka yerlere gitmiş oluyor.

Bunlar tahammülsüzlüklerimin sadece birkaçı. O vatandaşa sormak lazım, neye göre benim tahammül katsayısı yüksek bir insan olduğuma karar vermiş diye. Eğer tüm bunlara rağmen ben tahammüllü bir insansam, tahammülsüz insanlar nasıl acaba?

